camilla åkte ut

som nog dem flesta redan vet så var det camilla som åkte ut från idol igår, vilket jag tycker är enormt synd. hon har så otroligt många sidor inom musiken, kanske inte 100procentig alltid, men hon ger verkligen gärnet och hon visar en enorm energi. och förra veckan var hon en av dem bästa och gjorde verkligen ett kanonframträdande. och ärligt så tyckte jag inte att det var så dåligt igår heller. tyckte faktiskt att det var ganska mysigt på något sätt. om folk hade gått efter hur det gick igår och inte vilken favorit man har så hade tove åkt ut, för hon var värdelös igår faktiskt.

men jag tror definitivt inte att vi har sett det sista av camilla. jag tror att vi kommer att se henne i melodifestivalen, kanske inte nästa gång men i framtidigt. definitivt. hon är ju en riktig schlagerbrutta, och det tror jag att sverige behöver, med tanke på hur det har gått i eurovision dem senaste åren.

vad tror ni? och vad tyckte ni om gårdagens idol?



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0