dagens sötis ♥

Cary Elwes

såg igår en rätt okej film vid namn the princess bride. och blev lite småförälskad i skådespelaren Cary Elwes som spelade westley. sååå sexig på nåt sätt i filmen. men det är en ganska gammal film. inspelad 1987 och skådespelaren ser definitivt inte ut som i filmen nu, det blev jag varse när jag googlade honom. nu tilltalar han mig inte alls. men i den här filmen är han riktigt het.
eller vad tycker ni?





marie

Heeeeej!

Du kan aldrig gissa vad jag ska göra strax? Skicka över bilderna till dig :) bra va?



Käkade i Borås, lev verkligen BESVIKEN för brukar vara kanongott men inte denna gången så verkligen tummen ner för jensen. Så nu dröjer det nog ett tag innan jag ger det stället en ny chans. Iaf här i Borås.. Så äre med den saken :)



okej men då är jag med :D Meen du svarade aldrig på fall det skulle vara okej fall jag tog med en kompis också? :)



Love

2009-10-30 @ 14:37:00
Bloggadress: http://marielundqviist.blogg.se/

Emmelist

tack :D



ja det är bara fint. varit hos en killkompis och lunchat nu efter jobbet. vad gör du då?

2009-10-30 @ 14:44:50
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0