dags för jobb

nej minsann. nu har jag precit ätit frukost och läst kvällsposten - har blivit något av en vana när jag sover i svalöv, läser aldrig den annars liksom.

nu hade jag tänkt fixa till mig det sista och sen börja beg mig mot lund och jobbet. ska bli trevligt, men ändå inte. familjen ska på kalas hos mina kusiner i höganäs, har inte träffat dem på länge och det hade varit riktigt trevligt att följa med. men tyvärr ser verkligheten annorlunda ut när man har det jobbet som jag har. :( kan nästan inte följa med någonstans när någon fyller år, känns som jag jobbar alltid. menmen. sånt är livet. hoppas bara folk förstår att jag verkligen vill komma och att jag inte kan byta bort mitt jobb varje gång. kan nästan aldrig göra det om jag ska vara ärlig.

hoppas alla andra får en trevlig lördagkväll!
tänk på mig som tvingas jobba och ta en öl för mig med :)

tjingeling!


Katie

Åh vad typiskt att du missade kalaset. Sådär var det för mig förut också, jag missade allt på grund av jobbet!

Men det går nog bra att jobba :D



Jo, men ibland är det djävulens påfund då man bara trycker på snoozen om och om igen!

2009-10-17 @ 17:20:51
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Lemmy - Sara

Du är utmanad :D

2009-10-17 @ 21:27:49

kamilla

Snygg blogg!:)

2009-10-17 @ 22:17:02
Bloggadress: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0