en tjej som har allt

det finns en skådespelerska som jag verkligen tycker är riktigt riktigt duktig och sjukt söt. en tjej som jag är enormt avundsjuk på, både när det gäller utseende och framgång. jag pratar förstås om selena gomez.
hon är verkligen strålande i alla filmer hon medverkar i, alltid lika söt. och hon är bara 17 år gammal. hon jobbar numera för walt disney productions i USA. dem filmerna jag sett med henne har varit typiska tjejfilmer, men jag älskar dem.
ni hittar henne i princess protection program och i another cinderella story. verkligen två bra tjejfilmer som jag rekommenderar starkt och som ligger varmt om hjärtat.



vad säger ni, visst är hon söt?!
enligt mig så är hon en tjej som har ALLT...



Frida

ja hon var världens sötaste... Såg på din header att du jade en söt liten katt? :)

2009-10-19 @ 09:49:18
Bloggadress: http://friidaboman.blogg.se/

Jessica

Ja hon är verkligen söt allt är perfekt på henne.

2012-05-26 @ 20:54:54
Bloggadress: http://jessica/allt om kändisar.se

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0