godmorgon vänner!

hoppas alla andra har en underbar dag, jag kurerar mig fortfarande. tyvärr så är det otroligt fint väder, man blir så himla nedstämd. man vill ju vara ute och ta promenad och bara njuta av det fina vädret då ju. men icke!

vi vaknade ganska så tidigt idag. gick väl upp vid halv elva, och det är riktigt tidigt för oss när det är helg. men vi gick upp och gjorde lite bullar i ugnen som vi åt till frukost. mys. sen såg vi lite på TV och nu tar vi det bara lugnt och sitter vid varsin dator. snart ska jag hoppa in i duschen, känner att jag behöver bli lite fräsch. paul kommer säkert norpa duschen före mig. men jag ska vara snabb. hehe. sen blir det att äta lite frukt, måste få i mig lite vitaminer och så hade vi över från fruktsalladen igår. mumsigt ska det bli.

hoppas alla får en trevlig lördag!

kramar


marie

jisses va du hinner blogga på en dag! ahha helt sjukt! Va får du allt ifrån? Som du ska skriva om alltså? haha..!!



2009-10-31 @ 13:19:03
Bloggadress: http://marielundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0