internet i mobilen = värdelöst



innan ikväll när jag satt på rast på jobbet så försökte jag mobilblogga, mest för att visa att jag håller det jag sa med att det skulle bli bättre uppdatering fast jag jobbar hela helgen och sover hos mina föräldrar. men varje gång jag skrivit ett helt inlägg, ganska kort dock, så kastades jag bara ut från internet. efter fyra försök gav jag minsann upp. det måste vara något fel.
och sen dessutom, när jag skulle höra röglematchen på webradion så funkade inte det heller. blir så trött. ringde till och med telenor och frågade vad som var fel och dem sa att det skulle funka och det ena med det andra. blir så grymt irriterad på sånt, när det inte funkar som det ska och folk säger att det ska funka men att det inte gör det. åååååh. ilska.

i alla fall, nu har jag kommit hem från jobbet. fick jobba över 25 minuter. tråkigt men det gör goa pengar i kassan, och det kan jag verkligen behöva kan jag säga. ska ju serva bilen nu när lönen kommer denna månaden. kommer bli ett dyrt kalas känns det som, men det är en behövlig och nödvändig utgift, får trösta mig med det.

hade tänkt lägga mig och se på lite film eller nåt nu. ska kolla vad det har gått för trevligt på tv ikväll, kanske ser något program i så fall, annars blir det faktiskt barnfilm för min del. är ju tokig i det, megatokig. :)
fick för någon dag sen hem den nya barbiefilmen, nämligen barbie och de tre musketörerna. är riktigt nyfiken på en. en del av dem andra barbiefilmerna har ju faktiskt varit ganska bra. så man får väl se den, i brist på annat. alla andra filmer finns ju på datorn där hemma.

nu blir det film. hoppas alla har haft en underbar lördagkväll och att ni alla har tänkt på mig som tvingats jobba.

förresten, är det någon som har lust att hänga med och skaka rumpan till arvingarna nästa helg?!



natti natti



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0