jag är en mördare

känner mig verkligen som en mördare. usch va hemsk jag är.
nu i natt när jag jobbade körde jag på en iller. en stor blodpöl möttes jag av när jag stannade bilen och gick av för att titta vad jag körde på. och där låg illern, död med massa blod. usch va hemskt jag mådde.



nej usch. nu ska jag inte tänka mer på det. har i alla fall tänt ett ljus för den på kyrkogården, alltid nåt hehe. nu sa jag gå och lägga mig och sova. nattinatti!



Josefine

Jodå, jobbade igår kväll/natt & ska jobba till 17 idag. Har dygnet .. men allt är bra här :)

Snällt av dig att du tog bort den ;)

2009-10-08 @ 09:43:41
Bloggadress: http://jjossefajn.blogg.se/

Anna

Men usch vad hemskt! Stackars lilla illern, men vad skulle han upp på vägen att göra i huvudtaget? Knasiga djur.



Jag visst är den underbar! Det är inget mynt fack på den men jag har en annan liten plånbk just för mynt. Yu know till parkeringar och skit, varför har man mynt egentligen? Dom tar plats och är tunga i plånboken.

How ever tillbaka till det intressanta, den kostade 69:- och är köpt på Åhlèns. :)



Riktigt bra pris och väldigt söt. Rosetter är nice!



Synd att du inte bor nästgårds då hade jag tvingat dig att följa med. ;) haha

Maskerader är riktigt roligt i bra sällskap! :)



Hur spenderar du denna dag då? :)

2009-10-08 @ 13:21:37
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Anna

Det hade varit riktigt roligt, men det är nog dessvärre åtminstone en 90 mil.

Jag bor i Härnösand i Ångermanland. :)



Jo don är ju totalpuckad, jag har nästan kört på en räv en gång. Dom blir paralyserad av helljus så kommer dom på vägen får man blinka som attans och tuta. Annars vaknar dom inte upp.



Jag har ganska nyss vaknat så nu ska jag försöka snygga till mig och dra ner mot centrum.

Fixa lite småsaker och försöka få träffa studievägledaren. :)

Annars blir det en chill dag, med lite filmys ikväll.



Haha gör det, den finns i flera olika färger. Bla rosa och mörklila, den lila var dock slut här.. suck.. Men svart var snygg med! :)



Ska du göra något speciellt i helgen? :)

2009-10-08 @ 14:07:11
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

roadkill

MÖRDARE!!!!!!!! TÄNK SÅ HADE DET VARIT DIN KATT ELLER DIN POJKVÄN NÅGON HADE KÖRT ÖVER. SE HUR DU KÖR!!!!!!!!

2009-10-08 @ 22:43:35

Janne

Från början verkar du ledsen för att du dödat ett djur....men sen avslutar du det hela med Hehe!!!

Du verkar inte bry dig för 5 öre!!!

2009-10-12 @ 20:02:17

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0