jag har dem finaste läsarna och vännerna



känner mig så otroligt glad och rörd över att det faktiskt är väldigt många personer i min omgivning som bryr sig om mig just nu. att få så många fina kommentarer som jag har fått nu ikväll och idag är helt otroligt.

måste nämna en speciell person som verkligen är värd en extra stor guldstjärna, och det är anna. det känns som att vi har känt varandra länge. hade vi bott nära varandra bara VET jag att vi hade umgåtts. tack anna, för att du finns och för att du verkligen får mig att känna att du finns där!

det finns så otroligt många personer jag vill nämna och ge ett extra stort tack till, men jag skulle aldrig bli klar med inlägget i så fall. hoppas att ni vet vilka ni är!
speciellt ett telefonsamtal igår var enormt viktigt för mig. det gjorde att jag verkligen ryckte upp mig och lyckades klara mig igenom mitt arbetspass. tack gumman. hoppas vi snart blir grannar igen!

att sätta sig vid datorn och klicka in sig på sin blogg och läsa alla dem fina kommentarerna gjorde att jag fick små glädjetårar i ögonen, vilket är enormt behövligt efter alla sorgetårar som fallit denna kväll och natt. hade nog kunnat fylla en hel hink, hehe.

än en gång. tack för att ni finns!


tess

bra vänner är guld värda!

2009-10-22 @ 10:20:49
Bloggadress: http://latess.blogg.se/

City

Jag är en av dom finaste läsarna - BLINK =)

2009-10-22 @ 15:31:09
Bloggadress: http://gatc.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0