dagens sötis ♥

Joel Kinnaman

såg precis den första Johan Falk - filmen och gud så bra den var. men det är inte alls det jag ska skriva om nu. utan det är den här skönheten, nämligen joel kinnaman. blev störtförälskad i honom. hihi. badboy-stil men ändå så grymt känslig. egentligen vet jag inte vad det är med honom som är så hett, men sjukt snygg är han i den här filmen. :)
visst är han en riktig mumsbit?!

finns det någon som kan hjälpa mig att sätta fingret på vad det är som är så himla hett och attraherande med honom?



Anna

Ååh hunk! ;)



Han är såhär sammanbiten och lagomt mystisk blick, Johan Falk filmen sa du? Måste kikas på snarast! haha



Ja, precis en siden pyjamas, har dock bara byxorna kvar, fast även dom är halft trasiga. Men det är ju då dom är som skönast! :)



Jag bor i Härnösand, svårt att förklara med gå in på eniro/hitta och leta på kartan det är lättast.

Ja skidsemestrar är nice, jag åker snowboard själv även min sambo.

Dock är det sällan vi åker iväg, min killa har reumatism och klarar inte av kylan så bra.

Men vi brukar ha attans mycket snö bara här där vi bor, och många skidbackar inom några mil. :)

Men mest av på vintern blir det allt skoteråkning och grillning vid någon mysig sjö i solen. det är helt underbart!

Skåne, där är det väl inte allt för mycket snö va?



Den 6:e dec kommer vi att ha varit ihop i 5 år och bott ihop ca 4 av dom. Eller ja egentligen mer då han var i princip min inneboende nästan hela det första året med i min dåvarande lgh. :)



Så vad gör du när du inte jobbar då? Någo speciell hobby? :)



2009-10-09 @ 14:40:01
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0