längtar tills på lördag!

helgen som kommer bjuder verkligen på massa roliga saker. ska försöka berätta allt, men kommer säkert att missa något. men jag kan ju säga som så, att jag vill att det ska va fredagkväll NUNUNUNU så helgen kan börja!
planerna ser alltså ut som följer:

fredag: jobba hela kvällen, kommer väl hem vid typ 12. då är det bara att slänga sig i bingen och somna illa kvickt.
lördag: upp tidigt, ta min kära paul och köra upp till ullared och shoppa loss. sen möta upp min pp. kvällen sen bjuder på god mat, alkohol och dans till arvingarna på ekebo. gud vad kul det ska bli.
söndag: vaknar relativt tidigt, tar varsin dusch och sen bär det av ner till malmö för att få vara modeller för en dag på the studio. jag och pp då alltså. ska bli sjukt kul!

så, så ser min helg ut. är så himla glad att min pp kommer ner. längtarlängtarlängtar. det har varit lite knaggligt den senaste tiden mellan oss, men vi har löst det och strykit ett streck över det. det är ju så riktiga vänner gör. ser riktigt fram emot att hon ska komma ner nu igen! :)



Katie

Jo...Nu ska vi se... http://www.finest.se/userBlog/?uid=12614

Det där är bara bloggadressen tyvärr, men inlägget om Eddie finns en bit bakåt. Om inte annat kanske du gillar bloggen iallafall! Jag tycker Robin är hysteriskt rolig!



Jag har suttit i skolan hela dagen. Sjukt tråkigt men nu får jag vara ledig litegrann iallafall!

Vad har du för dig?

2009-10-19 @ 15:14:15
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Anna

Några korta frågor innan paketet skickas.

Favorit färg förutom lila?

Sött eller coolt?

Omkrets på din handled? :)



Kram

2009-10-19 @ 15:15:23
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Elin

Japp jag ska hålla utkik efter din tävling ;)



Ja han är min lilla ögonsten :D Men han är faktiskt renrasig schäfer. Dock lite specialavlad eftersom det är en försvarsmaktenhund. Så han ser väldigt annorlunda ut mot "vanliga" schäfrar, väldigt stor :) Men underbar!

2009-10-19 @ 15:23:00
Bloggadress: http://elinlonnfors.blogg.se/

marie

Naaaaw, sötaste sötaste pp!! Vilka planer, kan knappast bli bättre :D kommer bara att ha liiite problem med vad man ska ha med sig för kläder?.. haha vaddå ångest? Men det ger väl sig? :P



Herregud, kan knappt bärga mig! Så kul det ska bli, å snart är denna dagen slut också, hur bra är inte det då? Bäst. Får plingas, uusch jag ville ha hunnit till new yorker, hittar ju alltid "skit" där innan.. det hade ju varit guld, men nu får man väl rota längst in i garderoben för att se om man hittar ngt, ve å fasa! Råna en bank skulle ju kunna vara ett alternativ det också, men.. känns riskabelt.



Äre bara du å ja som drar på sönda? Haha, får tänka på hur mycket som passerar strupen på lördagen så att man är relativt fräsch ändå ;)



Puss älska.

2009-10-19 @ 20:08:08
Bloggadress: http://marielundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0