myspys-morgon

nu har paul precis åkt iväg till jobbet. jag kom hem i morse efter flera dagars jobb. det kändes verkligen härligt att vara hemma igen, har ju inte varit hemma sen i söndags. gud vad jag saknat honom, mer än jag trodde. vi åt frukost tillsammans, jag köpte bullar, mjölk och nytt pålägg på statoil på vägen hem från jobbet. en riktigt bra morgon med andra ord.

nattens jobb var verkligen trevligt. men samtidigt lite sorgligt för det var ju sista läropasset för fredric. vi har på söndag också, och det ser jag fram emot. en riktigt trevlig prick. det är jäkligt synd att man inte alltid åker två för det har verkligen varit najs. har haft massor med diskussioner och pratat om saker som jag kanske inte trodde i måndags att vi skulle komma att prata om och det har varit massor med skratt. tre riktigt bra arbetsdagar. :) tack fredric.

rulla snigel är fan skönt. hahahaha.

nu ska jag lägga mig på soffan och sova ett tag, hade tänkt se gårdagens idolprogram också. ska bli intressant att se vilka som går vidare. men jag kan ju säga att om inte erik gör det så kommer jag absolut inte att se programmet efter den här veckan, för om inte han blir en av de sista som kommer uppträda på fredagskvällarna i höst så kommer jag bojkotta det. SJUKT MYCKET dessutom. då är det fan inte värt att se. han är gryyym.

nej nu får ni ha en underbar dag. bloggar mer senare!

nattinatt!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0