myspysfika med emilia

emilia kom och hämtade mig, jag var tvungen att göra vid mig megafort. sen körde vi hem till henne och käkade lite nudlar och så. därefter bar det av till maxi och vi sprang runt och yrade på sminkavdelningen, eller ja, emilia yrade mest runt och jag var trött. haha. sen hämtade jag ut mitt paket och därefter körde vi ner till brännborns nere i stan och satte oss på kaféet och fikade. mums va gott det var! :)


varm choklad och en sockerbulle med vaniljkräm

och gud. jag kan med all säkerhet säga att jag aldrig förr har sett en vaniljbulle med såå mycket vaniljkräm i. man kände riktigt när man lyfte på den att den var sjukt tung.
för visst ser det riktigt kladdigt och mumsigt ut?!



nu har hon precis lämnat av mig för att köra och hämta sin son i skolan!
love you honey!



Amanda

den där varma chokladen ser ju INTE dum ut :O

2009-10-19 @ 16:20:18
Bloggadress: http://amaandu.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0