ni glömmer väl inte tävlingen?



då är ni ena dumma sötsaker. ;)

ni hittar den här!

nu har jag sett idol och en film och lite annat mys. jag och älsk har dessutom sett repriser av grannfejden och förälskat oss totalt i det programmet. det är bra sjukt och verkligen på sandlådenivå många gånger. men gud så underhållande tv det är. sjukt!
det är dags att krypa till sängs nu och sova ut i alla fall. måste sova bort denna hemska infektionen jag har i kroppen. även om det är bättre nu så är det inte på långa vägar bra. har ätit dåligt, sovit dåligt, snytit ut så mycket snor som jag tror det får plats i en människokropp (och ändå kommer det mer) och käkat tonvis med halstabletter och massa frukt. hoppas jag är helt kry snart, vill inte ha det såhär.
nu säger jag i alla fall godnatt. bjuder på ett par bilder på min söta gosan som ni kan gotta er åt!




godnatt alla söta!



Jennie

hejhej :)

vem gillar du bäst i idol då?

kram

2009-10-31 @ 01:34:18
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Emmelist

haha ja det verkar så :D härligt med sån humor va :D



inget festande för dig i helgen då?

2009-10-31 @ 02:03:28
Bloggadress: http://emmelist.blogg.se/

Elin

Nej men det är faktiskt så att färsk ananas innehåller ett enzym som bryter ner protein. Nästan allt i människokroppen består av protein så din mun bryts mer eller mindre ner när du äter ananas :O Haha, låter hemskt när man säger det så ;) Är självklart inte farligt, men det är därför man blir irriterad i munnen. När man lägger in ananas bryts detta enzym ner av konserveringsmedlet, därför får man inte ont av att äta inlagd ananas :) Hihi, bara så du vet ;)

Idag blir det umgås med familj, besöka lite gravar och ikväll födelsefest för en kompis! Vad ska du göra i helgen?

Kram

2009-10-31 @ 12:17:20
Bloggadress: http://elinlonnfors.blogg.se/

Elin

Haha ja jag har läst biologi och kan inte låta bli använda mina kunskaper lite ;) Haha! Lite nördigt ;)



Ja han är en riktig liten fotomodell :D



Usch vad trist..du får krya på dig! Nej jag vet..sjukt dyr att vara sjuk!



Ja, besöka gravar på alla helgona är ju tradition liksom :)

Kram

2009-10-31 @ 12:38:31
Bloggadress: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0