sjuklingen säger godmorgon



då var det dags att säga godmorgon, gick upp för ett tag sen men jag förflyttade mig bara till soffan. mår som sagt pisskassvärdelöst. har legat här och sett 2½ men och har lite nostalgi för mig själv. visst är det?

grejen med dessa godsaker är att man saknar inte dem alls på hela året men man blir så otroligt tacksam och överlycklig när dem väl kommer till affärerna igen. :)

idag ska jag bara ta det lugnt och kurera mig för imorgon måste jag jobba, har inte råd att förlora mer. och jag vill ju faktiskt jobba.
men jag har så grymt ont i halsen så jag knappt kan svälja och har lite feber också, dock bara minimalt med feber men dock. känner mig så ynklig.
ringde paul innan så han kör och köper lite champinjoner på vägen hem så jag slipper gå ut i kylan. orkar verkligen inte det. var ute igår fast jag mådde dåligt och det ser vi ju hur det gick, allt blev bara värre. ska inte göra om samma misstag idag, för nu ska jag fan bli frisk.

ikväll blir det mys med fruktsallad (massa vitaminer) och idol! :)

nu blir det annan film, vet dock inte vilken. men det berättar jag senare idag!

puss o kram



nickie

<3 JULMUST !!!!!!!!

2009-10-30 @ 20:40:26
Bloggadress: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0