sorg och nedstämdhet

det är inte såhär jag vill leva mitt liv.

när kommer dagen då någon ska göra något enbart för mig och för att jag ska bli glad och lycklig och verkligen känna mig älskad?
den dagen har hittills inte funnits i det liv jag lever nu.

man bygger upp något för att sen se allt rasa samman på bara några sekunder.

man kämpar för något i livet och lyckas och tar sig verkligen hela vägen, för att sedan som en spark i magen känna att det är dags att ge upp det.

har verkligen en annan människa så mycket makt att den kan förstöra hela tillvaron för en?

en del dagar är underbara, javisst, men är det dags att lämna det livet man lever när antalet olyckliga dagar blir allt fler?

utseendet då, jag har gett upp. vem ska jag göra mig fin för?

jag kan verka oerhört lycklig vissa dagar, men dem dagarna blir allt färre och jag gråter allt fler tårar vecka för vecka.

jag har massor med människor i mitt liv som bryr sig och hela tiden finns där och som älskar mig.

varför kan då inte personen jag mest vill ska göra det, krama om mig och lova att allt blir bra?

jag vill bara bort ifrån alltihop. jag vill inte leva detta livet längre. orkar inte mer. men hur gör man när man börjar om?



City

Ibland har jag bara lust att ta mitt pick & pack & dra =(

2009-10-21 @ 21:33:48
Bloggadress: http://gatc.blogg.se/

Anna

Men sweetie, ingen får någonsin säga åt dig vad du ska göra.

Jag har levt 4 år av mitt liv på så sätt, min fd bestämde allt ch allt skulle vara på hans villkor.

Jag missade många viktiga saker och många möjligtheter under den tiden. Jag ångrar mig massor och tänker ofta tillbaka på hur saker och ting skulle ha sett ut om jag bara gjort något för mig själv under den tiden. Åtminstone 1 gång, hur hade livet sett ut då?



Jag har egentligen ingen rätt att lägga mig i det handlar om ditt liv och din kille.



Men det är två i ett förhållande, det är två som ska göra val, två som måste göra uppoffringar, två som ska älska och två som framförallt ska leva och må bra!



Du och jag har nyss börjat prata med varann, jag gillar dig du verkar vara en kanon tjej och vi verkar dessutom ganska lika. På något sätt så känns det sm att vi känt varandra länga, för att vi har samma intressen kanske.

Härnösand är otroligt vackert den här tiden på året om nu en ganska kallt.

Vill du komma ifrån och tänka lite så får du gärna hälsa på över en helg!



Du är mer en gärna välkommen att hälsa på över en helg om du vill komma iväg en stund!



Massor av kramar till dig!

2009-10-21 @ 21:41:40
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Katie

Usch vad jag tycker det är jobbigt att läsa såna här inlägg. Jag vill ju att du ska vara glad och må bra!

Du har min mailadress om du vill prata om det. Jag ställer alltid upp :D

2009-10-21 @ 22:15:44
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

Emilia

Finns här för dig Saandi.. jag hoppas att allt löser sig & blir bra igen.. Men under tiden så bara kräk av dig

2009-10-21 @ 23:27:57

Emelie

Du har rätt att få känna dig lika älskad som personen du själv visar kärlek för. I ditt liv ska du och ditt välmående vara viktigast, kompromissa aldrig med det!

2009-10-22 @ 19:01:25

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0