trååååk-varning

det kommer antagligen vara tråkvarning på min blogg den här helgen som alltid när jag jobbar. men gud, så kan jag minsann inte ha det. jag ska ändra på den trenden den här helgen, jag ska verkligen börja satsa mer tid på just att blogga. det kanske blir bra i slutänden, vem vet. hehe.

men i alla fall. det jag ville ha sagt med detta inlägget är att jag lovar dyrt och heligt att jag ska vara duktig på att blogga fast jag jobbar flera dagar i streck och spenderar hela helgen hemma hos mina föräldrar. jag har ju faktiskt datorn här, dock inte på jobbet men här har jag den. så nu minsann, en trend ska brytas till det bättre.

nu, idol!


B

du uppdaterar ju redan en massa! :D du får berätta om lilla svalöv o vad de har att erbjuda.. eller nått ;P

2009-10-17 @ 07:07:18

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0