vad ska man göra nu då?



det är frågan. har sett programmet klart och det är ungefär 50 minuter tills jag ska väcka älsklingen. vad ska man ägna sig åt då? börja se en film kanske?! risken finns dock att jag somnar. är megatrött. kan ju inte sitta och häcka på internet heller för det har jag ändå gjort en ganska bra stund. hmm. man kan inte dammsuga för det har paul redan gjort och om han inte hade gjort det så hade jag ju väckt honom så det hade inte gått i alla fall.
suck. vilket jävla dilemma jag sitter fast i.

och vad gör man i ett sånt här läge?!
jo man slänger iväg ett totalt meningslöst blogginlägg precis som detta. för visst var det meningslöst ändå?! det kan ju inte ha varit intressant i alla fall. haha.

nopp nu får det räcka. jag ska inte tråka ut er mer. det kommer roligare saker att läsa sen under dagen. nu blir det film. lovar att jag inte ska blogga om jag inte har något vettigt att skriva. hahahaha.

tjingtjing!


Katie

Åh, vad jobbigt då man inte riktigt vet vad man ska göra!



Jo, jag läste på Per-Robins blogg på Finest att Eddie var gay. Lite orättvist att alla killar får första tjing på en sån snygging :P

2009-10-19 @ 08:08:57
Bloggadress: http://katie.blogg.se/

marie

du skulle ju faktiskt kunna skriva om att jag kommer :P men sova? hos er då eller? Haha, jobbigt att inte lämna ut för mycket om sig själv i en blogg :P men det ger väl sig. Vi får plingas på luren istället! :D



Haha, jag har ångest, va i helvete ska man plocka med för kläder? HJÄLP MIG?! ska det vara ett sådant problem? Antagligen, dessutom ska jag missbruka brunutansol :P Å växer inte naglarna lär jag göra en förlängning som kallas duga, den saken är då säker.. vill du också? Kan ta med mig ner på lördan isf, så fixar vi då :)



Ska bli hur kul som helst! saknat dig gumman!

2009-10-19 @ 10:18:27
Bloggadress: http://marielundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0