det här är kärlek ♥

innan jag går och lägger mig så måste jag bara skriva ner några rader till min älskade paul. kände verkligen att jag behövde det, och ja, jag vet egentligen inte varför. men jag vill så gärna visa världen det på något sätt! :)

länge har det känts som en kniv i hjärtat
jag vet att allt har förändrats med dig
när du inte är hos mig så känns du såå långt borta
hela tiden känner jag att jag vill ha dig nära
när vi är ifrån varandra är längtan efter dig enorm
när jag tänker på dig svävar jag på moln
tanken på att du är min gör mig knäsvag
när vi är tillsammans täcks min kropp av gåshud
vill känna din mun emot min i mörkret
vill känna dina händer mot min kropp
vill känna dina andetag i mitt öra
det känns så oerhört bra att säga oss
vi två tillsammans
du och jag
det är kärlek

paul ardenmark, jag är så lycklig med dig!

jag är så enormt glad att jag åkte till tivoli i helsingborg
den där valborgsmässoafton 30/4-2007!



Anonym

ta bilden från mig bara :D På bloggen :D

2009-09-19 @ 08:48:19
Bloggadress: http://vctorias.blogg.se/

B

vi hade ju kul som fan där inne!

2009-09-19 @ 10:56:10

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0