Låååång lista

Hittade en meeegalååång lista på en blogg jag var inne på. En ganska trevlig blogg att läsa faktiskt, ni hittar den här. Riktigt skoj att läsa igenom en sån här lista om andra människor, och faktiskt ganska kul att fylla i den själv så jag tänkte kanske ni läsare ville veta lite mer om mig. hehe. ;)
Det finns dock en del svar i den här listan som egentligen borde utvecklas lite mer för att inte misstolkas litegrann, men är det någon som har en fråga så fråga gärna. ENJOY!

SENASTE:
1. Dryck: Vitamin Wells
2. Telefonsamtalet: Becci
3. SMS: Emilia
4. Sång du lyssnade på: David Guetta - Sexy bitch
5. Gången du grät: Igår

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: Ja
8. Har du varit otrogen: Ja
9. Förlorat någon speciell person: Ja, tyvärr
10. Varit deprimerad: Mm
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Räknas det i bilen?

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Lila
13. Svart (man ser så smal ut i de, hihi)
14. Mörkgrön

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Jaaaa, bästaste!
16. Fått ditt hjärta krossat: Njae, lite grann, men samma person lagade det igen
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Haha, javisst
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: På sätt och vis
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Njae, inte så direkt konkret
20. Fått reda på att någon har pratat om dig..: Yes
21. Pussat en kompis: Yeah, har till och med bildbevis

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat irl: Dem flesta
23. Hur många barn vill du ha: Kanske ett eller två?
24. Har du några husdjur: Min älskade katt Gosan
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Umgicks med nära och kära
27. Vilken tid vaknade du idag: Vid nio när klockan ringde
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Det ni ;)
29. Någonting som du längtar till: December, älskar julmånaden
30. Senaste gången du träffade din pappa: I förrgår
31. Du skulle vilja ändra om ditt liv: Flytta ifrån Ängelholm, närmare mitt jobb
32. Vad lyssnar du på just nu: Mitt eget knapprande på tangentbordet
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Yesbox, har känt en
34. Vad gör dig irriterad just nu: Att här är så stökigt

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Sandra
37. Singel/upptagen: Jätteupptagen
38. Stjärntecken: Stenbock
39. Kille eller tjej: Not a girl, not yet a woman
40. Grundskola: Centralskolan, Linåkerskolan
41. Gymnasie: Justus Tranchellgymnasiet / Gullstrandskolan
42. Högskola: KY-Utbildning på Tech Futurum
43. Hårfärg: Massa olika blonda nyanser
44. Långt eller kort: Loooong
45. Längd: 169 centimeter
46. Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon är fint blåa
47. Piercings: Nope, Im a virgin
48. Tattoos: Icke sa Nicke
49. Höger eller vänster: Höger, the usual

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Eh, näsan
52. Piercing: Har igenväxta i öronen bara, var 6 år
53. Tatueringen: Har ingen
54. Bästa vän: Erika :)
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: En kanin som hette Nina
57. Vaccination du minns: Måste väl vara stelkramp?
58. Konsert: Markoolio och Bubbles
59. Förälskelse: Jonas hette han (var väääldigt ung)
60. Alkohol du drack: Garanterat ÖL

JUST NU:
61. Äter du: Nada
62. Dricker du: Äpplejuice
63. Är du på väg att: Sätta igång med städning
64. Lyssnar du på: Kelly Clarkson
65. Väntar du på: Att klockan ska bli dags att köra till matchen

DIN FRAMTID :
66. Vill du ha barn: Ja, senare
67. Vill du gifta dig: Kan jag inte svara på
68. Karriär i åtanke: Komma in på polishögskolan

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Haha, jaaa en gång
80. Gjort något sjukt spontant: Ooh JA
81. Tappat glasögon eller linser: Mm, ett par solglasögon
82. Haft sex på första dejten: Mm
83. Krossat någons hjärta: Ja, men det ångrar jag
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja, flera gånger
85. Har du blivit arresterad: Nope, men jag har åkt polisbil på busplatsen ;)
86. Dissat någon: Yes, BIG TIME
87. Gråtit när någon dött: Klart jag har, jag har faktiskt känslor
88. Gillat din tjejkompis(mer än som vän): Nix

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Nej inte just nu, men ibland händer det
90. Mirakel: Nej, tyvärr inte
91. Kärlek vid första ögonkastet: Kanske inte kärlek men förtjusning/förälskelse
92. Himlen: Jag tror det?
93. Tomten: Njaaa, jag önskar att jag gjorde det
94. Att kyssas på första dejten: Självklart, man måste ju "provköra" ;)
95. Änglar: Njaaae, jag vet inte riktigt

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Ja, som barn, nothing serious
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut? Beror på från när
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Familj & Vänner
100. Att posta det här är din 100 sanning: Självfallet!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0