fan vad jag känner mig blond!!!



helt sjukt. jag känner mig så grymt jävla blond just nu.

kommentarerna funkade visst. haha. det var bara att klicka på kommentarer ute i spalten till vänster, så kom man till dem. så långt har jag inte tänkt. hahahaha. men det fungerar att kommentera nu i alla fall, så det är fritt fram!

saknar era kommentarer. :) hade hur många som helst att läsa igenom. vet inte om jag hann svara på alla men jag tror det i alla fall. annars får ni förlåta mig. hade massor från augusti och sånt också som inte kommit upp.

måste bara understryka att jag inte har något alls emot blondiner, inga förutfattade meningar om att blondiner är korkade och så som många har, jag är ju själv blond. men talesättet brukar jag använda, fråga mig inte varför. det har bara blivit så. tänkte mer att jag verkligen måste understryka det så att inte någon tar åt sig!!! blonds do have more fun, you know!!!

nu är det bara stängning här i receptionen som gäller för min del. sen ska jag ut och röra på mig!

tjingeling!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0