jag kan inte sova

tänkte sova i typ tre timmar eller nåt men känner mig inte alls sovatrött alls. innerst inne och i mitt huvud är jag helt slut men jag kan bara inte sova när det ser ut som det gör här hemma och jag kan inte slappna av när jag vet att jag har hur mycket som helst att göra, och så vet man inte var man ska börja.

inte ens 2 ½ men kan få mig trött och vilja somna. konstigt. det brukar ju vara det jag kollar på innan jag ska sova när jag sover hos mina föräldrar. men det funkar tydligen inte när jag är hemma i mitt eget hem.

synd att paul har gått till jobbet, annars kunde man myst lite ju. boooooring att han inte är hemma. saknar honom.

jag måste bara varna alla mina läsare, känner att det kommer att komma en hel del meningslösa inlägg idag. mest för att jag inte har något att göra.

oooh, förresten, har jag berättat att mormor och morfar ska komma på middag imorgon?!
annars gör jag det nu:
mormor och morfar ska komma hit på middag imorgon.

är det någon som har något förslag på vad jag kan bjuda på för middag?


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0