nyss hemkommen från jobbet



nattens arbetspass har fortskridit med blandade känslor och knasiga händelser. första så spöregnar det så man blir helt dyngsur. tror jag kommer åka på en jävla förkylning efter det här. menmen. det får jag ta då. sen massa larm och skit. ja, så som det ska vara helt enkelt. det är faktiskt roligt att ha såna här nätter också. fick minsann jobba över i 40 minuter, det är inte fy skam det inte. :)

nu har jag nyss kommit hem och ska lägga mig och se en film är det tänkt, eller så smäller jag bara igång 2 ½ men. får se hur det blir.

innan ikväll fick jag en mms-bild på hur köket blev efter att paul tapetserat det klart. vi har nog lite blandade känslor angående det både jag och han. själva tapetseringen blev bra och så, men var det verkligen rätt tapet vi valde? den är megaskrikig, tror det är en sån tapet man tröttnar på ganska snabbt. det var nog lite väl vågat att ha en sån tapet i köket. menmen. nu får vi ha det så. det är ju coolt i alla fall. men vi tror knappast att den går igenom besiktningen så vi lär väl få måla om när vi en dag flyttar därifrån. men det vet man ju inte hur länge det dröjer, så det är ju inte så man ska tänka nu heller. menmen. vi får se. ska lägga upp bilder sen på hur köket blev när det är klart och vi har fått upp tavlor osv. ni kanske får se på bara tapeten imorgon, vem vet?! ;)

nu blir det bingen i alla fall.

nattinatti!


Maj

vad är de du jobbar med? mysigt med pojkvän, hur länge har ni varit ihop?

2009-09-06 @ 08:28:20
Bloggadress: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0