överraskning för älsklingen



tror ni paul blir glad om jag bjuder honom på bio och mat imorgon?
bokade precis biljetter till den nya beck-filmen (vi har ju redan sett flickan som lekte med elden) :)

hoppas bara att han inte har bestämt något annat. men det tror jag inte. jag ska ju hämta honom på jobbet i helsingborg när han slutar och då ska vi iväg och titta på ett hus. mest för att få ideér och så om vad vi är ute efter. men det ska bli spännande, så jag tänkte ta med mig kläder och hårspray och så så han kan bli snygg och sen vet han inte vad vi ska göra. visst är jag en bra flickvän om jag gör så?!
jag tycker verkligen han är värd det. jag ser enormt mycket fram emot det måste jag säga.

nu ska jag snart stänga ner receptionen här och köra upp till kontoret för att äta lunch. gulaschsoppa med créme fraiche blir det, och en riskaka till efterrätt. mumsigt och nyttigt. tror inte jag blir så mätt på det så jag får svänga in om statoil och köpa mig en banan att ha senare på natten. nu ikväll har det blivit lite vindruvor. visst är jag nyttig och sund?!

nej nu drar jag.

tjing!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0