really good worknight

den här natten var riktigtriktigt bra på jobbet. hade en urtrevlig lära med mig, fredric heter han. riktigt trevlig prick. han sa många riktigt kloka saker. nej, det här var kul. han ska dessutom åka med (eller det är han som kör, men man säger att det är han som åker lära med mig) både tisdag och onsdag också och sen dessutom på söndag så den här jobbeveckan kommer bli sjukt bra.

"det finns bara två musikstilar. den man själv tycker om och den man själv inte tycker om!"

sjukt bra sagt. :)

jag har i alla fall nyss kommit hem. hade tänkt se kvällens bästa program - nämligen idol, och om jag inte har somnat då så kanske även kvällens svenska hollywoodfruar. det är två av tre program som jag faktiskt följer just nu. har börjat gilla ensam mamma söker också av någon konstig anledning som jag inte själv kan förklara ens. haha. har aldrig tyckt om det innan. men jag ser allt på internet för jag har aldrig tid när dem väl går på tv så jag blir ju lite efter jämfört med alla andra, men det bryr jag mig inte om.

imorgon när jag vaknar blir det till att laga mat till familjen här hemma. såå snäll jag är. mamma plockade fram kycklingfiléer igår så jag får väl se vad jag kan göra av dem. det får bli något hopkok av saker dem har hemma och det har jag ju ingen aning om vad det är. får leta igenom skåpen imorgon. kommer garanterat slänga upp en bild på det. eller i alla fall tala om vad det blev.

nu ska jag se något program på internet, vi får se vilket det blir men förhoppningsvis blir det båda.

nattinatti.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0