svårt att förstå allvaret

det är så otroligt att förstå allvaret i det som hänt. jag tänker behålla en del information för mig själv, men människor som står mig enormt nära vet precis vad jag pratar om.
jag har varken haft ork eller lust att uppdatera mig här på bloggen. det har egentligen inte heller funnits tid till det, det har varit så himla mycket annat.

men nu sitter jag ändå här. har en liten stund över.
egentligen skulle jag hämta mina underbara ungar på dagis och i skolan imorgon, amanda och ludvig men med tanke på det som har hänt så har det blivit ändrade planer. det finns så mycket annat som måste göras gällande det.
på kvällen blir det däremot att bara ta det oerhört lugnt med paul. vi tänkte laga lite mat tillsammans och sen bara ha myskväll och se på film och bara umgås med varandra. ska bli riktigt härligt. det behöver vi verkligen.

jag har inte sovit speciellt bra sen natten mellan lördag och söndag. idag på dagen så har det ändå varit rätt mycket sömn men det känns ändå som att jag inte har sovit så mycket. känner mig helt utmattad och orkeslös. jättekonstig känsla är det.

igår när jag och emilia varit iväg ett tag så var vi inne om på väla och käkade lite lunch. riktigt god thaimat. mysigt var det. sen var jag inne och kollade i telenor-butiken. tänkte jag skulle kolla när jag kunde förlänga mitt abonnemang, behövde verkligen en ny mobiltelefon. och när jag gick ut därifrån så hade jag faktiskt en riktigt fin mobil med mig. var urglad! :)
ska visa en bild på den imorgon när jag är hemma och har vilat ut och så. har inte kameran med mig här och det är ju lite svårt att fota mobiltelefonen med mobilkameran. hehe. om det är någon som vet hur man gör det så vore jag tacksam över att få veta. hihi. ;)
men en nokia 5800 är det i alla fall. gillar den skarpt.

men nu ska jag ägna mig lite mer viktiga saker, som mitt jobb till exempel.
snart dags att för första gången använda gps-funktionen i min nya mobil. ska bli intressant.

hoppas alla andra har det underbart bra!

kramar


Emilia

Jag förstå precis hur du menar& känner känner dig.. Jag vet inte, men kommer livet tillbaka efter en sån här sak?!!

Ps: Din nya lur e jätte fin =)

2009-09-02 @ 10:46:02

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0