trevlig kväll trots allt

fast jag inte alls har mått bra på hela dagen så kände jag ändå att jag inte kan sitta inne i lägenheten och ruttna bara för att jag har urinvägsinfektion. paul föreslog bio, så jag bara vafan så vi åkte in till helsingborg och såg flickan som lekte med elden, den andra filmen i trilogin av stieg larsson. och den var riktigt riktigt bra, jag personligen tyckte dock inte den var lika bra som ettan män som hatar kvinnor men den var sjukt svårslagen. jag sprang en hel del gånger på toaletten, så jag missade litegrann men det togs igen av att paul viskade i mitt öra. hehe.



nu har vi precis sett dagens avsnitt av idol, sista uttagningarna. det är det som är det roligaste med hela programmet, alla som gör bort sig osv. nu börjar det bli mer allvar. men det ska ändå bli spännande nu i veckan att se vilka det är som står kvar där till slutet. man har sina favoriter, men efter erfarenheter från tidigare år så brukar jag ha fel. men vi får se hur det blir.

nu vet jag inte vad vi ska göra, om vi ska se en film till eller om vi ska gå och lägga oss. lutar nog åt det senare för jag är svintrött och paul börjar bli krasslig med halsont och förkylning, stackaren.

godnatt allihop!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0