vad ska man säga?

vad är det för värld jag lever i?

när man inte vet vad man kan eller får eller ska säga så är det något som är allvarligt fel. när man tvingas tänka att man råkar illa ut för att man säger något som inte gått rätt till. när man varit med om något hemskt men inte kan uttala sig om det för sin omgivning. när människor som bryr sig ställer frågor men man inte riktigt vet vad man kan eller ska svara.

jag kunde ha dött.
är inte det allvarligt nog?

tänk om jag hade dött. då hade jag inte kunnat säga något.
men jag kan inte göra det levande heller, eller kan jag det?!?

hur långt ska det behöva gå innan man får tillåtelsen att svära och bli riktigt förbannad?


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0