gårdagens shopping!

nu ska jag äntligen visa vad jag fick med mig hem i kassarna igår! :)

puder H&M

hårklämma New Yorker

rosa tunika New Yorker


söt blommig klänning Gina Tricot



leggings vänster New Yorker leggings höger Tradera

tunika från H&M Tradera



sådär såg det ut, den här sista tunikan och dem svarta leggingsen är från tradera, tunikan fick jag hem igår och leggingsen har jag vunnit tidigare men dem var hemma hos tobbe och malin så jag fick ju inte hem dem förrän igår. om ni inte ser hur dem ser ut så kommer här en annan bild:
bilden är lånad från tradera!

jag fick även med mig en skjorta till paul hem. har ju berättat innan att han har provat ut en vit skjorta som han ska ha till sina kostym, men att rätt storlek var slut typ överallt. så hittade jag den igår, så jag fick passa på!

är faktiskt supernöjd!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0