godmorgon alla glada!

today is a good day...

dock så är det jobb som väntar hela helgen, men det känns ändå rätt bra. det är soligt och vackert väder ute. jag tänkte snart sätta mig på balkongen och äta lite frukost. såå himla mysigt.
det enda som saknas är gosan just nu. men paul ska hämta henne efter jobbet idag. det är så himla tomt. saknar henne som attans. min lilla bäbis...



hon har ju varit på omparning i landskrona. vi håller alla tummar och alla tår för att det blir något denna gången. annars vet jag inte vad jag gör. saknar att ha små bäbisar springande omkring här hemma. dem är så himla söta och goa!

nu ska jag ringa paul, sen frukost.

ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0