goodmorning folks!

då har man vaknat, på tok försent dock. hade hoppats att hinna med en promenad innan jobb idag, men det sket sig, men å andra sidan så går jag hur mycket som helst hela natten. men ändå! man vill ju inte bara jobba-sova-jobba-sova-jobba-sova. astråkigt är det. man blir så deprimerad.

men inatt när jag har slutat ska jag i alla fall köra hem. alltid nåt att se fram emot. men tiden precis innan det är dags att sluta går så oerhört långsamt. man vill bara hem.

har inte fått tag på paul heller, inte på hela dagen igår och inte nu. hans mobil är inte igång. trist. saknar honom.

mamma och pappa kommer hem till oss imorgon på påskmiddag. ska bli supertrevligt, men det innebär att jag måste städa imorgonbitti när jag kommer hem. kanske hinner sova 2-3 timmar. men sen börjar allvaret. måste se till så där är tvättid bokad också, det kan man inte räkna med att paul har gjort fast man har bett honom. lite pinsamt nu bara om där inte är någon tid. men det får jag hoppas.
mamma ska ju låna tvättmaskinerna och tvätta sin dunjacka och så. hon har nämligen ingen torktumlare hemma men det har vi! :)

nu är det hög tid att jag klär på mig och sen beger mig till jobbet. ska släppa in doris först bara.

tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0