misslyckande i köket

hahaha. jag brukar inte misslyckas i köket, varken med bakning eller matlagning. men idag har jag gjort det. kanske inte smakmässigt, det vet jag ju inte än.

men kolla mina muffins:




dem bara svämmar över formarna. haha. men dem blir säkert goda. vi får väl se.

receptet tänkte jag faktiskt inte lägga upp, för det är ett helt vanligt muffins-recept. fast jag har mosat två bananer i, och sen har jag använt oboy istället för kakao som smaksättning och sen 150 gram ljust blockchoklad har jag lagt i i småbitar. mumsigt värre!
hade nog dock blivit godare med vit choklad, men det hade jag ingen hemma. det får bli till nästa gång!

uppdatering om smakupplevelsen kommer!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0