räknar ner minuterna...

jag ser faktiskt fram emot det som ska hända idag!
när paul kommer hem ska han bara hoppa in i duschen och sen ska vi köra till tobbe och malin, paul och tobbe ska hitta på nåt hemma hos dem och jag och malin ska ta en sväng till center syd! gud va skoj det ska bli!

går runt här och är helt nojig nu, eller det är kanske fel ord att använda. jag vet inte alls vad jag ska ha på mig. när man tittar ut genom fönstret vill man ju bara plocka fram alla söta sommarkläder, men samtidigt så vet jag ju hur kallt det är sen när det blir kväll. är såå kluven!
ni får helt enkelt se senare vad det blev!

en sak som ska bli speciellt skoj med center syd, det är att newyorker har middleseason-rea. oooh va fattig jag kommer att bli. haha nej det ska jag inte. men nåt kommer jag garanterat att hitta. brukar ju inte kunna gå in i den affären utan att hitta nåt. och man kan ju inte åka till center syd utan att gå in där. shit asså! har redan ångest. haha.

nej nu ska jag föna håret och sminka mig och göra vid mig i väntan på paul!

puss o kram



Jennie

I love newyorker!!!

2010-04-14 @ 16:36:12
Bloggadress: http://nennsan.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0