simma eller inte simma?

jaa, det är frågan...

tänkte jag skulle försöka övertala paul att följa med och simma sen ikväll. dem har motionssim här i ängelholm ikväll i hela bassängen så tänkte att det kunde vara skoj. skönt framförallt.
men vi får se om jag lyckas.

just nu sitter jag bara och förbereder lite paket som måste skickas till folk runt om i landet. har ju sålt en hel del på tradera den senaste tiden. det blir inte mycket pengar av det men litegrann!

sen ska jag laga en ny maträtt. kommer definitivt att lägga upp receptet här senare. thats a promise! så håll utkik, kära vänner!

vad har ni för er idag?


Cecilia

Norrbotten, Piteå. Ni då? :)

2010-04-06 @ 15:06:24
Bloggadress: http://mondoblog.se/cecilia

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0