thailandsresa bokad :)

gud så bra det känns nu. vi har äntligen bestämt oss för att åka till thailand. planet avgår den 6e november och jag längtar redan typ ihjäl mig. paul ser också fram emot det. :)



nu tänkte jag se ett avsnitt tre kronor och sen hoppa in i duschen. vi ska nämligen till tobbe och malin ikväll och käka middag och sen åka till helsingborg för lite utgång. ska bli jättetrevligt verkligen.

förresten, det ä ju 1a april idag. och då måste jag ju lura paul med något, vad vet jag inte. någon som har något förslag, jag har funderat hela dagen men kommer inte fram till nåt vettigt. :)


Becca

Oh vad kul! Var i Thailand ska ni?

2010-04-02 @ 18:29:36
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0