torsdagskvällen oförglömlig

igår (skärtorsdagen) så var det en riktigt bra dag. det var första april och tillåtet att luras, vilket jag givetvis utnyttjade. gick och tänkte och tänkte hela dagen på vad jag kunde lura paul med och hade verkligen supersvårt att komma på något. men så gick där upp ett ljus.

vi har ju varit rätt så osäkra den senaste tiden på om gosan verkligen är dräktig eller vad hon är. hon gick upp i vikt och allt stämde och hon blev rund om magen osv. men sen helt plötsligt mitt i alltihopa så började hon löpa. och det ska dem ju normalt inte göra, även om det kan förekomma. så vi börjar tro att det inte alls finns några ungar i hennes mage. men vi får ge det en vecka till tycker jag så vi kan vara helt säkra sen. men annars får vi ju skicka tillbaka henne till hanen igen för ett andra försök. tråkigt men sant.

men i alla fall. jag ringde paul på jobbet och lurade i honom att gosan låg och födde och att hon hade fått en unge och att jag tyckte det såg så äckligt ut så han fick komma hem. och det gjorde han. han körde minsann tidigare från jobbet och allting. hihi. bara en halvtimme dock, men det var ingen fara för det jämnade ut sig med att han jobbat över en halvtimme dagen innan och det var det jag visste. ;) men han var helt till sig och sen när han kom hem så mötte gosan honom i hallen och jag bara skrattade, då förstod han. att han gick på den lätte.
jag gav honom ändå en liten vink på att det var ett aprilskämt genom att säga att hon fått en kolsvart unge, och det är ju rätt så osannolikt med tanke på att hanen är ljusgrå typ. hehe. det hade ju gått ju, men det är inte så stor chans.

men nu var han i alla fall hemma från jobbet och vi åt lite middag och duschade och gjorde vid oss, för sen vid halv sju kom tobbe och hämtade oss. vi skulle nämligen hem till honom och malin och käka lite middag och förfesta, för därefter var det utgång på tapeten!

här är lite bilder, har dock inte så många men det kommer fler sen, ska få dem överskickade från malin:




sen lyckades jag få till en riktigt jävla snygg bild på paul. synd att hans ansikte inte kom i mitten bara, för då hade det verkligen varit en ursnygg bild.
men visst blev han läcker på den här bilden:



när vi kom till helsingborg tog vi en drink och spelade lite blackjack på utposten för att sen dra vidare in på harrys. träffade även therese, krister och camilla ute. :)
skulle egentligen på tivoli, men där var hur lång kö som helst och vakterna sa typ att det inte var lönt att stå där för det var oerhört mycket folk så det var inte alls säkert att man skulle komma in. stod där ett tag men sen tröttnade vi.
men harrys var faktiskt riktigt skoj!
sen blev det nattamad på donken och hemresa med en som körde fullkomligt galet, vi var nog lite rädda allihop och smått osäkra på om vi skulle komma hem hela, men det gjorde vi till slut!

jaaa, så såg torsdagen ut. underbar med andra ord!

tack kära vänner för att ni gjorde kvällen så lyckad!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0