dags för uppdatering!

som jag lovat så kommer jag nu under dagen att uppdatera om vår semester och lite annat smått och gott, det blev en hel del shopping när vi var på semester, så även bilder på det kommer upp.

kattungarna har vuxit och blivit såå stora och fina så, bildregn utlovas.

jag har precis gått upp, har sett lite andra avenyn innan jag faktiskt reste mig från soffan. tänkte bara sitta här en stund, sen ska jag klä på mig ridkläderna och sticka ut till stallet. längtar. har ju inte varit där på två veckor nu. saknar hifhof.

ägaren ringde innan i morse också, och vi bestämde tid för ridlektion på måndag, en tränare kommer och hjälper mig litegrann med att hitta rätt och så hur jag ska träna honom. sjukt spännande ska det bli. har ju inte ridit för tränare på många år, ser fram emot det som attans!

 

nej nu ska jag påbörja uppdateringen så smått... håll utkik...



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0