Frågetecken ?

Satt och funderade en stund och kom verkligen inte på någon bra rubrik för den här dagen. Har gjort väldigt mycke mer än jag brukar en dag när jag jobbar helg. Det började med att jag vaknade hyffsat tidigt, strax efter lunch. Då väntade frukost i form av köttbullar! Sen därefter bar det av ner till Ica där jag köpte blommor och en kladdkaka som jag körde med till farmor och farfar, det var nämligen farfars födelsedag! Riktigt mysig eftermiddag hemma hos dem blev det. Sen körde jag till idrottsplatsen där jag tittade när min lillebror spelade match med a-laget. Efter den här braiga dagen väntade jobb. Brukar vara sjukt tråkigt att jobba helg men den här helgen har varit helt underbar hittills, zakarias kan verkligen konsten att få folk i sin närhet att skratta och må bra! :) Tacka min iphone för detta inlägg kära vänner men nu ska jag jobba vidare! Ciao!


Jennie

Hallå! Hittade du något i Ullared?

2010-08-23 @ 07:11:45

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0