tar smärtan överhanden?

ja hjälp vad ont jag har i ryggen. har smörjt in den med sån anti-inflammatorisk salva både igårkväll och nu när jag vaknade. ska göra det snart igen, 3 ggr om dagen stod det på paketen. shit vad tårarna rann när jag red idag.

hifhof var bångstyrig som aldrig förr idag. det började redan när jag skulle ta in honom från hagen, han ville absolut inte gå in, det tog en stund men till sist övermannade jag honom. sen så ville han inte alls lyssna på mina hjälper när jag red. han ville göra på sitt sätt och inte alls så som jag ville. tvärtom skulle han göra hela tiden. han var nog inte på humör idag. hehe. men det kan man ju inte vara alltid.

nu när jag har kommit hem har jag tagit på mig andra kläder och nu ska jag bara bränna en ny skiva, sen ska jag och paul iväg och uträtta massa ärenden.

-  fixa pass
-  kolla vaccinationscentralen i helsingborg
-  kolla på ny matta till balkongen
-  köpa hårfärg
-  köpa nya ridstrumpor
-  käka lunch

så det är en del att göra, har bara ett par timmar på oss också för sen ska jag till malin för att fixa utväxten i håret och paul ska med tobbe till lödde och kolla bilar. :)

dagens outfit och låtlista på min nya skiva kommer senare.

ha en bra dag allihop!


Emelie

Tråkigt med ont i ryggen :(. Dags att fixa passet inför resan nu :)? Kram

2010-08-05 @ 15:50:42

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0