Del 7 - Min bästa vän

Vänner kommer och går genom åren. En period är man typ bästisar och en annan bara ytliga vänner, sen kan det lätt ändras igen. Vänner är så himla svåra att behålla och man vet inte om det är äkta sann vänskap förrän man kan se tillbaka på det - och när man kan det så vet man att det inte var det...

Just nu har jag väldigt många vänner som står mig enormt nära och som jag umgås med mer eller mindre. Alla mina vänner betyder mycket för mig, men det här inlägget ska ju tillägnas En person bara. Men alla ska veta att dem är speciella.

En vän som har varit precis lika bra vän genom alla åren jag känt henne är Marie Lundqvist. Vi har haft våra duster och haft delade meningar om saker och ting, och det har varit perioder då vi inte haft lika bra kontakt som andra, men vi har alltid vetat att vi ömsesidigt funnits här för varandra och att vi alltid ställer upp för varandra. Det finns ingenting i världen som jag inte skulle göra för henne.

Jag tror vi har känt varandra i 8 år nu, tror bestämt att det är så länge och fortfarande kan vi berätta precis allting för varandra. Jag känner att jag kan tala om för henne om klänningen hon har på sig är hur ful som helst, utan att hon blir förbannad för det utan istället jävligt tacksam för att jag är ärlig och inte bara talar om det hon vill att jag ska säga. (och tvärtom såklart)

Vi bor tyvärr väldigt långt ifrån varandra, exakt 20 mil 3 kilometer och 600 meter enligt hitta.se! Det medför att vi inte kan ses så ofta som vi skulle önska, men det är absolut inget som förändrar vår vänskap. Varje gång vi ses känns det ändå som att det är den naturligaste saken i världen och som att vi senast sågs dagen innan.

Marie, det betyder oerhört mycket för mig att du är min vän och jag är dig evigt tacksam för allt du gör och har gjort för mig. Du är unik, det finns ingen som förstår mig som du... Älskar dig! ♥






Del 1 - Presentera mig själv.
Del 2 - Min första Kärlek.
Del 3 - Mina föräldrar.
Del 4 - Det här åt jag idag.
Del 5 - Vad är kärlek.
Del 6 - Min dag.
Del 7 - Min bästa vän.
Del 8 - Ett ögonblick.
Del 9 - Min tro.
Del 10 - Det här hade jag på mig idag.
Del 11 - Mina syskon.
Del 12 - I min handväska.
Del 13 - Den här veckan.
Del 14 - Vad hade jag på mig idag.
Del 15 - Mina drömmar.
Del 16 - Min första kyss.
Del 17 - Mitt favoritminne.
Del 18 - Min favoritfödelsedag.
Del 19 - Detta ångrar jag.
Del 20 - Den här månaden.
Del 21 - Ett annat ögonblick.
Del 22 - Det här upprör mig.
Del 23 - Det här får mig att må bra.
Del 24 - Det här får mig att gråta.
Del 25 - En första.
Del 26 - Mina rädslor.
Del 27 - Min favoritplats.
Del 28 - Det här saknar jag.
Del 29 - Mina ambitioner.
Del 30 - Ett sista ögonblick.


marie

ÄÄÄLSKLING! hahaha du är en elak människa! Nu sitter jag å stooor lipar BOKSTAVLIGT talat!Du är faaan för underbar! :D ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR!

2010-12-20 @ 17:38:42
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Lite klokare... Ska ta det i ett mejl vad som har hänt å sådär... :) Du behöver inte vara orolig men jag tror att jag vet ditt svar efetr att jag sagt en del :P hahaha!!!



Jag å micke har faktiskt också en gran i år :D ahah! Hur FUL som helst dock. Ska ta kort sen när den är färdigpyntat, för nu fattas det glitter och guldkulor.. Förhoppningsvis så kommer det på plats imon :D Håll tummarna iaf!



Jag vet inte ifall jag kan hålla med om att det är så mysigt att pynta granen med Fisen faktiskt, viss charm kanske.. Men jisses vad förbannad man kan bli när han hänger kulorna helt osymetriskt och jämte varann, på samma gren?? HALLÅ??? Ser du inte hur det ser ut liksom??? :D



Jag borde nog överväga att spela in själva påklädningen utav granen så skaru få se vad jag menar! :D

2010-12-20 @ 17:42:13
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Eller hur?? De kommer ju inte fatta ett skit! Vi borde sätta ett röttband runt flaket :P haha!! Men fasiken vad roligt! Det blir kanon, du fixar!!



Förresten jag fixade mickes julklapp igår :D :D :D :D

2010-12-20 @ 17:44:30
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Självfallet det kan jag göra! Kn säga att han inte beshöver köpa sådär jättemycket iaf! ;D Han snackade om mintu.. haha!! Jaajaaa köp vad du vill men inte för mycket :D jag fixar!!!



hur fin som helst! Även ryttarinnan, heter det så? Är inget jättefan utav hästar men faktiskt, den är fin! Ser mysigt ut att rida omkring nu när det snö, fast farligt.. halt å grejjer :(



Mejlet är skickat! :D bara för dig att läsa :P

2010-12-20 @ 17:55:18
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0