onsdag med stort O!

på onsdag ska det bli julmys i stugan hemma hos mig!

det blev bestämt idag och jag kan knappt bärga mig, längtar massor. min mamma ska komma till mig och julbaka och ha allmänt mys och jag ska bjuda på middag och så. det blir lussebullar i alla fall, och kanske knäck eller nåt annat skoj. ischoklad kanske?! sandras julchoklad kanske?! hmm, vi får se.

men gud va mysigt det ska bli, att stå med mamms och julbaka och lyssna på julmusik. :)

ska försöka få upp julgranen på dagen, om jag kan, vet inte om jag klarar det dock. men allt annat julpynt som julgardiner och lite tomtar ska upp i fönstren innan så allt är helt klart! måste slå in deras julklappar också så hon inte ser vad det är för det ligger rätt öppet där hemma nu! hehe. ;)



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0