so little time, so much to do

puh, det är så mycket som hittas på om dagarna att jag knappt har tid att sitta ner och ta det lugnt och blogga framför datorn. igår t.ex. träffade jag världens bästa rebecka för lite julshopping på väla (fick köpt den sista julklappen) och så käkade vi julbord på ikea. mums!
därefter blev det pepparkaksbak hemma hos mig och sen såg vi två girlygirly-filmer till sent in på natten! :)

idag är man tillbaks på jobbet och ska jobba nu inatt och imorgonnatt, sen är det min lediga helg och den ska utnyttjas till max, det är en sak som är säker!

nu hinner jag inte skriva mer. hoppas ni har en bra dag!



marie

Hinner inte skriva mer? Skaru redan gå?? :( Nu blir jag lite ledsen här... Men jag får väl skylla mig själv antar jag :( SUCK! Ska slänga en kanna kokande vatten på mig som straff!!!



Ska testa att göra något egyptiskt te.. Men det är såntdär med blad som man ska koka på spisen, men det måste väl gå med vattenkokaren och en såndär tesil bara? Göra som med avnligt sånt löste? Tror du inte det?



Några planer inför helgen då? Eller äre bara slappa som gäller? Kommit på något mer som du önskar dig förresten? För man är väl bjuden? Jag räknar med det iáf :P Snäll jag är va? Jag kommer även ifall jag inte är bjuden :P Så det är lika bra att du bjuder mig ;)



LOVE

2010-12-15 @ 17:59:34
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

haha vi kommer väl när vi blir bjudna? ;) Ifall det rä till släktkalaset eller festen eller bådeoch så kommer vi :D Mer presenter till dig bara ;) haha nu kan du ju vara smart å bjuda oss på båda :P hahahaha!!



VI blev ju bjudna utav Mickes mammas å hennes kille till åre har jag för mig att det var nu ibörjan utav nästa år.. Jag är lite kluven.. Visst det är säkert jättekul, men att behöva pälsa på sig när man bara fryser till is när man går utanför dörren här.. jag vet inte, rent logiskt sätt känns det som att det är ännu kallare där det verkligen SKA vara vinter, om du fattar hur jag menar?



Hahahahha!! nää jag är kanske lite säregen när det kommer till att välja kläder :P Just nu velar jag mellan vilka strumpbyxor jag ska ha så jag har fastnat lite :P Men antagligen så blire bara vanliga svarta, lite tråkigt sådär men å andra sidan så kan jag ju piffa upp hela mig själv desto mer isf ;) Men jag vet inte, jag får se. Det kanske blir så att jag byter kläder i sista stunden ändå.. Men du har inte ens en liiiten aning? Förresten, hur många är det som kommer vara där? Får man ha skor inomhus? Självklart sådana som man inte haft ute? vilken tid ska vi vara där?



Ahh, fast en tröja.. Det känns så.. Jag vet inte, det vill jag inte ge. Det är så vanligt. jag funderar på presentkort men det är ju ännu mindre personligt som jag skrev i förra.. AHH!! Jag blir galen! Å det enda som han säger att han vill ha det är mig inslagen.. Hur kul är det då?



IIhhhh måste berätta!! Våran thailandsresa är spikad å bokad in i minsta detalj nu! Alla hotell å vart vi ska vara å allt :D Nu längtar jag bara ännu mera, ä vetu? Vetu vad det bästa är?? Vi ska bo på AVISTA igen :D :D :D :D!!! Så häärligt! Enda som kanske är mindre roligt är att vi måste flyga fram å tillbaka sen.. Vi ska nämligen åka till malaysia när vi ändå är där de sista dagarna men sen när vi ska åka hem så flyger vi från phuket.. Så då måste vi tillbaka å det är nu det roliga kommer.. Vi ska byta plan i malaysia som vi åkte ifrån?!?!?!?!.. Man kunde inte hoppa på bara där.. så det är en liten miss men å andra sidan.. blir ett hotell extra att bo på en natt å inte mig emot :) Förresten ni va väl vid Karon? AAHHH, jag måste få se bilder från eran resa! Skaru inte göra ett inlägg om det? :) SNÄÄÄÄÄÄÄLLAA!!!



PUSS

2010-12-15 @ 18:24:58
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Anna

Den enkla anledningen är att skoter räknas som ett terrängfordon, därför får man inte köra inom tätort.

Det är dock inte förbud i alla städer i vissa går det bra.

Tex följa vägrenen till närmaste skoterled. :)

2010-12-16 @ 11:56:46
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0