work work work

precis så ser min dag ut, eller kväll och natt rättare sagt. dagen har bara bestått av sömn i princip. hehe. skönt men tråkigt.

när nattens arbetspass är slut ska jag köra till ljungbyhed för att hämta min morfars stora fina bil, och sen efter det bege mig till ängelholm. jag ska nämligen hämta mormor och morfar på flygplatsen imorgon när dem landar från sin semester i thailand, dem har varit där en hel månad gottegrisarna.

morgondagen bjuder på massor, så det är inte säkert att jag hinner blogga så mycket då, kanske nåt litet men det finns inga garantier. ska nämligen hinna med att rida, handla ingredienser till julbak, försöka få upp julgranen (annars får paul ta det medan jag bakar) och så ska jag få upp mina julgardiner och pynta det sista.

mamma kommer vid halv fem och ska julbaka tillsammans med mig, kommer bli hur mysigt som helst. längtar faktiskt riktigt mycket.

känner mig lite oinspirerad till det här med bloggen just idag, igår bloggade jag massor men idag vet jag inte vad jag ska skriva om, så jag slutar här...


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0