dagens låt ♫



DJ Aligator - Shine


jag gillar den här typen av musik, härligt mixat
som man inte kan låta bli att dansa till.
speciellt på sommaren när man tar ner taket på bilen
och kör nercabbat är det perfekt med sån här musik.
just den här låten är en av dem nyaste han gjort och
den får i alla fall mig att längta till sommaren!



Tintin Belisida

Fin header du har./Ja, du smaken kan ju verkligen variera. Jag skulle absolut ha kunnat ta med fler i min undersökning men 20 är max och så många har jag med. Det är inte helt osannolikt att jag kan ha något liknande snart igen. Men enbart med komikerpar i så fall. Det är underbart med HUMOR ju.

2010-02-10 @ 20:03:18
Bloggadress: http://elisannw.bloggplatsen.se/

elle

aa han är riktigt söt:)

yes bilen är ifrån filmen Valentine*S day som har premiär på fedag:)

ska du gå och se den?



kram elle

2010-02-10 @ 20:16:16
Bloggadress: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0