flera timmars jobb

nu har jag suttit och försökt mecka ihop min blogg så som jag vill ha den i flera timmar, jag som skulle se film innan. men det får jag väl göra nu istället.
tror jag har fått kläm på det mesta. väntar på några bilder från linnea som hon skulle göra åt mig, sen ska dem läggas in och lite fix till sen är den klar! hihi.

men det kommer ju alltid att finnas saker man vill ändra på mest för skojs skull eller för att man tröttnar, hur fint det än är så tröttnar man ju efter ett tag. så är det med allt.

ska börja med lite nya saker i bloggen också. har massor med planer på hur bloggen ska vara i framtiden. så håll utkik allihop. förändringens vindar blåser hos saaaandii!

nej nu åker sommaren med göran igång, ska berätta vad jag tyckte imorgon. för jag ska inte blogga mer i natt. det har varit alldeles för mycket redan. haha. inte bloggande utan meckande med bloggen.

 

hoppas alla sover gott därute!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0