gaaaaaaaah

shit, jag har minsann inte kunnat slita mig än. hahaha. kanske lika bra att jag stannar uppe en halvtimme till och väcker paul då, för annars ringer ändå hans klocka och väcker mig precis när jag har somnat och då blir man inte glad. nej fy!

mina kategorier är fixade nu också och jag ser verkligen ett slut på detta. bara litegrann kvar. men det är såna saker jag själv provat men inte lyckats med. mitt tålamod är helt slut nu känner jag. men det värsta är om man slutar nu när man är helt inne i det, för då tappar man hur mycket som helst tills nästa gång man sätter sig och ska pilla med det. skitjobbigt,

är det någon som har synpunkter på hur min blogg ser ut och hur den skulle kunna ändras till det bättre så är det välkommet! det är det alltid förresten.


ska man köra en dagens babe också nu innan sängdags så man slipper det sen idag, eller vad ska jag? det är frågan. får se om jag hittar någon, annars får jag ta det senare.

men nu lovar jag att det inte kommer något mer inlägg förrän jag sovit ett par timmar. (om jag inte hittar någon babe då, såklart) hehe. ;)

 

natti



marie

Det känns som att allt är i väldigt stort format, men du kanske vill ha det så?



Annars tycker jag att den är fin, haha speciellt bakgrunden du har.. Liknar min pälsjacka :D Så extra plus där ;)



Haha, vetu vad jag längtar till nu? Till den 6 mars :) Men va heter det, både du å paul kommer va? Jisses va kul det ska bli! Haha, visa Borås nattliv ;) Det kommer vara annat än Ängelholms, det kan jag LOVA :)



Nu ska jag nog kika klänningar... Lika bra att vara ute i godtid ;) Du anar inte avd jag längtar tills nästa år! hahahaha helt galet! Nästa år kommer verkligen bli perfekt! Likaså detta..



Puss

2010-02-04 @ 14:44:19
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0