gosans bäbis: simba

eftersom jag berättat att gosan just nu är iväg hos en hane för parning, så tänkte jag lägga upp lite bilder på hur ungarna såg ut sist. det blev en hona och en hane som vi döpte till doris och simba.

detta inlägget tillägas lille simba, som hos sina nya ägare heter musse. han bor hos en f.d klasskamrat till mig nere i malmö i en lägenhet med honom och hans sambo och två barn och han trivs som fisken i vattnet.

här kommer lite bilder på när han var liten och söt och bodde hos oss:
klicka på bilderna för att göra dem större
          
          
         

men nu har han minsann växt till sig och blivit en riktigt ståtlig och fin hane:




ett inlägg om doris kommer i helgen, måste ta en bild på henne nu när
hon är stor först, såg att jag inte hade det.



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0