huvudvärken nästan borta och hemmet rent

har knaprat tabletter ända sen jag vaknade i eftermiddags och nu äntligen efter tredje gången så har huvudvärken börjat lägga sig. har legat och vilat hela kvällen. paul har städat, så duktigt av honom. jag hjälpte till lite på slutet när jag började känna mig lite piggare. sen har vi spelat lite supermario nu efter att vi var klara också. snart är det sängen.

men gud så rent vårt hem är nu. det har blivit riktigt grundligt städat, jag har övervakat det hela. vi har till och med fått av sofföverdraget för det ska tvättas imorgon. duktigt paul!

det är i princip vad min dag har bestått av.
fast jag såg en ganska ful sak på vägen hem idag, kolla in all snön på den här bilens tak:



tänkte även visa en bild på en hur sund och fräsch kvällsmat som helst:


2 st kiwi, mineralvatten från min sodastream med persiko-extrakt *mums*


nej mina vänner. nu ska jag snart lägga mig. är helt slut.

man blir det efter att man har haft huvudvärk och inte mått på topp. hehe. kanske blir en film innan men vi får se. är riktigt sugen på pannkakor, eller ja, mat överhuvudtaget. har inte ätit så mycket idag i och med att jag nästan bara legat och vilat. så kanske äter innan jag lägger mig. vi får väl se.

 

sov gott allihop!



Iabia

Bara jag igen. Har ännu ett tips nu när

jag är i farten. Den här gången

gäller det pannkakor. Ta ditt vanliga

pannkaksrecept och gör lite

småjusteringar så får du nyttigare

fiberrika pnnkakor

Byt ut 1dl vetemjöl mot 1 dl grahams-

mjöl. Finriv ett äpple och 1-2 morötter

beroende på hur stora de är och blanda

ner det i smeten.

Smaklig spis :o))

2010-02-08 @ 09:08:04

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0