inspiration. VAR???

känner verkligen ingen inspiration till att skriva något speciellt just nu. vet inte varför. men jag känner ändå för att blogga. men vet inte vad jag ska skriva om. konstig känsla. hehe.

vaknade i morse av telefonen, emilia ringde. sov en timme till, sen körde jag ut och hämtade henne och vi tog en lunch på graffitti och sen en sväng in på apoteket, LIDL och netto. härlig mysdag. blev även en snabbrunda på Ö&B (hennes jobb).

hittade faktiskt puder och rouge. men i vilken affär tänker jag inte berätta. kommer bilder och så sen när jag har testat det. så ska jag även säga vad jag tycker. men jag tror faktiskt att det är riktigt bra. så håll utkik efter det tipset!

blev även ett annat köp som jag är riktigt stolt över. ska visa det också sen.
gud vad mycket jag har att göra sen. haha. dessutom kommer att matrecept också upp precis som utlovat. ska snart ställa mig och börja med maten. kommer bli sjukt gott.

hoppas ni andra har en bättre dag än vad jag har. känner verkligen inte inspiration till nåt. emilia gjorde dagen lite bättre i alla fall. :(

skulle egentligen börjat tvätta nu klockan tre men smarthuvudet paul hade ju tagit med tvättbrickan till jobbet så jag kan inte komma in i tvättstugan ens. snacka om störigt. vi får helt enkelt hoppas att där är tvättid klockan sju istället. annars är han ganska död. haha. nej men det är så himla tråkigt när man planerat nåt och verkligen ställt in sig på det och så ska det bara raseras på det viset. blir lite smått arg. menmen. vem hade inte blivit det?

nu ska jag börja föra över lite filmer och fixa med sortering en stund innan det är dags att börja med maten.

tjingeling!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0