loosing weight...

jag har ju berättat att jag går på lite diet och så, att jag försöker gå ner i vikt (eller ja, ändra kroppsmåtten i alla fall, vikten är inte så viktig egentligen).

och jag har faktiskt gått ner 3 KG.


gissa om jag är glad över det?!


det känns verkligen jättebra att alla ansträngningar ger resultat. det gör ju att man blir mer motiverad till att fortsätta. för om man hade kämpat och kämpat men utan resultat så hade det ju inte gått särskilt länge. detta känns verkligen underbart!


nu får jag inte tappa det utan det är bara att fortsätta kämpa!




Cissi

ja jag vet, men vi får se om de blir bättre vilket ja hoppas =)

Du kan ju få min e-mail när du behöver :P



Ja kan tänka mig de, de tar sin lilla tid, men den är jätte fin =) gillar det här med kommentars fältet :DD

Min helg blir lugn, ska bli så skönt =)

Sj då?



Nae de e juh inte de hehe :P de var en tjej spom fixade min sida...men ja har ändrat lite här och var...men så dukrig är ja inte på photoshop, men ja skulle säkert lyckas om ja bara hade orkat försöka :P



Kram

2010-02-05 @ 20:29:55
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Cissi

Hum..nä ja tänkte att ja ska försöka få en prc på det som ja kan skicka med så dom fattar lite mer vad det är ja menar, men du tog ingen sån nu va?



Haha BRA plan där, redigt nice hehe....



Föresten, äter du nått speciellt nu när du har gott ner i vikt?

2010-02-05 @ 20:43:38
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Sophie

Vad roligt, lycka till.

Vad går du på för diet?

2010-02-05 @ 21:52:39
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0