jättemysig kväll hos maria & john

igårkväll var vi hemma hos maria och john ute i össjö. hur trevligt som helst.
först träffades vi på willys och handlade lite, sen lagade vi taco tillsammans (jag och maria), sen fick killarna diska när vi hade ätit. inte mer än rätt ju.

titta så fint vi dukade :)


john diskar


paul dukar av


duktiga killar vi har :)



jättefint hus bodde dem i dessutom. man blev lite sugen på att bo i ett hus istället när man gick runt och tittade hur dem hade det och så. men det får dröja ett tag till. vi är väl inte riktigt redo för det än känns det som.

efter maten spelade vi spel och snackade och hade urtrevligt i flera timmar. klockan blev mycket och tiden gick fort, men det gör den när man har roligt.

det blev bosse bildoktor


och den glade mytomanen


john med ljugarbrillorna och maria


paul funderar på sin historia


maria filar på sin story


jag gör ett försök att ljuga ihop nåt



ett superroligt spel där man ska ljuga och fantisera ihop historier. rätt svårt för man får verkligen inte hitta på dem helt själv. man tar ett kort i spelet och på det kortet får man välja tre ord som historien ska innehålla, och därefter får man ett annat kort där det står vad historien ska handla om. helt sjuka saker.
här är några videoklipp där paul misslyckas totalt:

därför har jag alltid polkagrisar och en ridpiska i väskan...



varför jag alltid lägger gröna ärtor mellan tårna när jag går i nya skor... 



därför bjöd jag in min moster på grillade tallkottar med ketchup...


efter tre misslyckade försök lyckades han faktiskt:

hur jag med en hand på ryggen vann distriktsmästerskapen i bananskalning...


som ni ser så hade vi hur roligt som helst och jag kan lova att det blev hur knasiga historier som helst. haha. när man berättade dessa historier gällde det för dem övriga tre personerna att lista ut dem tre orden som berättaren valt ut på kortet. och i vissa historier var det sjukt svårt.

vilka tror NI att det var i den sista historien? (där paul faktiskt lyckades)



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0